خبر فوری

 
دیدار هیئت عالی رتبه مأموریت بانک توسعه آسیا با رئیس هیئت فدرال درآمد پاکستان
کد خبر :1314241718

13:54 1401/12/05


برچسب ها : اسلام آباد, بانک توسعه آسیا, پاکستان و بانک توسعه آسیا, سیستم مالیاتی, مالیات, مدیر کشوری بانک توسعه آسیا, هیئت فدرال در آمد,

هیئت عالی رتبه مأموریت بانک توسعه آسیا به سرپرستی اسد علیم معاون مدیر کشوری این بانک روز گذشته با عاصم احمد رئیس هیئت فدرال درآمد پاکستان(FBR) دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت عالی رتبه مأموریت بانک توسعه آسیا به سرپرستی اسد علیم معاون مدیر کشوری این بانک روز گذشته با عاصم احمد رئیس هیئت فدرال درآمد پاکستان(FBR) دیدار نمود.

در این دیدار که فرزانه نوشاب اقتصاددان ارشد و یوجی میاکی کارشناس مدیریت دولتی بانک توسعه آسیا نیز حضور داشتند دو طرف در خصوص پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه طرح بسیج منابع داخلی بحث و گفتگو نمودند.

در این دیدار دو طرف همچنین نسبت به تشکیل چارچوب جامع سازمانی برای ارتقای سیاست مالیاتی، مدیریت، تحول دیجیتال و اتوماسیون تحت این برنامه توافق کردند. علاوه بر این اقدامات مربوط به سیاست‌گذاری نیز مورد بررسی قرار گرفت و توافق گردید هیئت فدرال درآمد پاکستان در حال حرکت به سوی دستیابی به اهداف طرح مذکور است و دو طرف به همکاری‌های خود در زمینه‌های مختلف ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

 
1