خبر فوری

 
 
بی ال اف: طی دو عملیات در شهرستان کیچ، به ارتش و پروژه سی پیک خسارت وارد کردیم
کد خبر :1314107844

10:49 1402/08/14


برچسب ها : BLF, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کیچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حملات مسلحانه در کدان و هوشاپ، اظهار داشت که ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه کدان از شهرستان کیچ با حمله راکتی هدف قرار داده و یک کامیون حامل آسفالت جهت استفاده در ساخت و ساز مسیر سی پیک در هوشاپ را به آتش کشیدیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حملات مسلحانه در کدان و هوشاپ، اظهار داشت که ارتش اشغالگر پاکستان را در منطقه کدان از شهرستان کیچ با حمله راکتی هدف قرار داده و یک کامیون حامل آسفالت جهت استفاده در ساخت و ساز مسیر سی پیک در هوشاپ را  به آتش کشیدیم.

وی افزود: شبه نظامیان ساعت 20 شب شنبه (شب 13 آبان) پایگاه نظامی ارتش پاکستان در منطقه دشت کدان از شهرستان کیچ را با شلیک سه راکت از نزدیک هدف قرار دادند که با برخورد این راکت ها در محوطه داخلی پایگاه، دشمن متحمل تلفات شدید شد.

سخنگوی این سازمان جدایی طلب بلوچ در ادامه این بیانیه گفت: یک تیم از شبه نظامیان سازمان که درحال رصد فعالیت های ساخت و ساز سی پیک می باشد روز جمعه (12 آبان) یک کامیون حامل آسفالت را در منطقه هپتاری کور تجابان هوشاپ واقع در شهرستان کیچ را متوقف و پس از اطمینان از این که این خودرو و محموله آن برای سی پیک می باشد، کامیون را به آتش کشیده و بدون وارد آوردن هرگونه خسارتی به راننده کامیون و  کارگران، آنها را آزاد کردند.

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه به کارگران، صاحبان خودرو، پیمانکاران و دیگر افراد هشدار داد که از همکاری در پروژه های سی پیک اجتناب کنند و افزود: این سازمان اجازه موفقیت هیچ یک از پروژه های استثماری سی پیک در بلوچستان را نخواهد داد و این روند از عملیات ها تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1