خبر فوری

 
دیدار سفیر عربستان سعودی با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1313781010

09:27 1401/09/09


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر عربستان سعودی, محمد صادق سنجرانی,

سفیر عربستان سعودی و رئیس مجلس سنای پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص روابط دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عربستان سعودی و رئیس مجلس سنای پاکستان روز گذشته در دیدار با یکدیگر در خصوص روابط دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز سه شنبه با حضور در محل ساختمان پارلمان پاکستان با محمد صادق سنجرانی دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص موضوعات مشترک مورد علاقه و مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و ریاض بحث و گفتگو نمودند.

رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار با تأکید بر اهمیت روابط دوستانه پاکستان و عربستان سعودی ابراز داشت: عربستان سعودی همواره در برهه‌های حساس و دشوار به کمک پاکستان آمده است، روابط دو کشور مبتنی بر ارزش‌های مشترک و احترام متقابل است.

وی همچنین پیروزی تیم ملی عربستان سعودی در مقابل آرژانتین در جام جهانی قطر را به سفیر عربستان تبریک گفت.

سنجرانی خاطرنشان کرد: پاکستان و عربستان سعودی در زمینه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی دارای مواضع و رویکرد یکسان هستند و توسعه بیش از پیش مشارکت همه‌جانبه و راهبردی میان دو کشور در بخش‌های مختلف امری ضروری است.

وی در ادامه بر ترغیب تجار و اتاق‌های بازرگانی دو کشور برای ارتقای بیش از پیش همکاری‌های تجاری تأکید ورزید و گفت: دو کشور برادر از پتانسیل‌های وسیعی برای تقویت همکاری‌های اقتصادی و فرهنگی برخوردار هستند.

رئیس مجلس سنای پاکستان تصریح کرد: بیش از 2 میلیون شهروند پاکستانی مقیم عربستان سعودی نقش ویژه‌ای در توسعه دو کشور ایفا می‌کنند.

ارسال نظر

 
1