خبر فوری

 
 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در هیرونک و سبی را بر عهده گرفت
کد خبر :1312931501

09:32 1401/12/13


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, انفجار بمب کنار جاده ای, جیئند بلوچ, شهرستان سبی, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت دو حمله جداگانه به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های کیچ و سبی را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت دو حمله جداگانه به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های کیچ و سبی را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما در دو حمله جداگانه نیروهای ارتش اشغالگر پاکستانی را در شهرستان‌های کیچ و سبی هدف قرار دادند که در نتیجه آن چهار نظامی زخمی شدند.

وی افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ در نخستین حمله خود حوالی ساعت 9:30 شب گذشته یک اردوگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه هیرونک در شهرستان کیچ را به وسیله اسلحه نارنجک انداز و دیگر سلاح‌های سنگین هدف قرار دادند، در این حمله دست کم دو تن از نظامیان دشمن زخمی شدند، همچنین اطلاعاتی مبنی بر وارد آمدن خسارت مالی به ارتش پاکستان نیز در دست است.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در ادامه گفت: فدائیان ما در دومین حمله خود نیروهای پیاده دشمن را در حین گشت‌زنی در منطقه تندوری در شهرستان سبی به وسیله بمب کنار جاده‌ای هدف قرار دادند، این انفجار منجر به زخمی شدن دو نظامی دشمن شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات تا زمان خروج کامل نیروهای دشمن از بلوچستان تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1