خبر فوری

 
 
گفتگوی اتیوپی و پاکستان در مورد همکاری در بخش هوانوردی
کد خبر :1302938916

15:15 1402/12/24


برچسب ها : پاکستان و آفریقا, پاکستان و اتیوپی, سفیر اتیوپی, هوانوردی,

جمال بیکر عبدالله سفیر اتیوپی و سیف انجم معاون وزیر هوانوردی پاکستان طی دیداری در خصوص تقویت همکاری ها در بخش هوانوردی گفت و گو کردند.


اسلام‎‌آباد: به گزارش راز نیوز| جمال بیکر عبدالله سفیر اتیوپی امروز (24 اسفند) طی دیدار با سیف انجم معاون وزیر هوانوردی پاکستان در مورد زمینه های همکاری بالقوه در بخش هوانوردی با هدف تقویت بیشتر روابط فی مابین، گفت و گو کرد.

دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله همکاری های دو طرفه برای به اشتراک گذاری دانش و انتقال فناوری در بخش هوانوردی گفتگو کردند.  

سفیر اتیوپی با قدردانی از حمایت دولت پاکستان برای آغاز خطوط هوایی اتیوپی-کراچی، معاون وزیر را در مورد نقش محوری خطوط هوایی اتیوپی در اجرای موثر سیاست های پاکستان با هدف تقویت روابط تجاری به تجاری، دولت به دولت و مردم به مردم بین پاکستان و کشورهای آفریقایی، آگاه کرد. جمال بیکر همچنین به محبوبیت روزافزون خطوط هوایی اتیوپی در میان مردم پاکستان اشاره کرد .

در ادامه این گفتگو، معاون وزیر هوانوردی پاکستان با اعتراف به نقش محوری خطوط هوایی اتیوپی در نزدیک کردن آفریقا به پاکستان، متعهد به ادامه همکاری با سفیر در جهت پیشبرد همکاری های دو جانبه شد.

ارسال نظر

 
1