خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت حملات کویته و قلات را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :1301037124

10:40 1402/04/14


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ, کویته,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت دو عملیات جداگانه در کویته و قلات را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای مسئولیت دو عملیات جداگانه در کویته و قلات را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما در دو عملیات جداگانه در مناطق کویته و قلات یک فرد مشکوک را بازداشت نموده و نیز یک خودروی حامل مواد معدنی را هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما روز گذشته با یورش به محله شابان منطقه زرغون شهر کویته یک فرد مشکوک از اهالی شهر ملتان ایالت پنجاب را بازداشت کردند، این فرد تحت بازداشت فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ قرار دارد و بازجویی از وی ادامه دارد.

جیئند بلوچ همچنین خاطرنشان کرد: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ امروز یک دستگاه خودروی تریلی حامل مواد معدنی را در حوالی منطقه گراری شهرستان قلات هدف قرار دادند که در آن خساراتی به خودروی مذکور وارد گردید.

وی در پایان این بیانیه ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت این دو حملات تصریح کرد: ما چندین مرتبه به خودروهای حامل مواد معدنی هشدار دادیم که از اقدام خود در غارت منابع مردم بلوچ خودداری نمایند در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1