خبر فوری

 
رایزنی وزیر دارایی پاکستان با دستیار معاون وزیر خزانه داری آمریکا
کد خبر :1299495651

20:17 1403/02/01


برچسب ها : اداره کسب و کارهای کوچک, پاکستان و آمریکا, دستیار معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور بین الملل, روابط دوجانبه, محمد اورنگزیب, همکاری دوجانبه, واشنگتن, وزیر دارایی, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان در واشنگتن با برنت نیمن دستیار معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور بین الملل دیدار و رایزنی کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز | محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در واشنگتن با برنت نیمن دستیار معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور بین الملل دیدار و رایزنی کرد.

در این نشست موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله شاخص های مثبت اقتصادی مشترک تحت برنامه اداره کسب و کارهای کوچک (SBA) صندوق بین المللی پول و اولویت بندی اصلاحات در مالیات، انرژی و شرکت های دولتی مورد بحث و تبادل نظر مقامات دو کشور قرار گرفت.

محمد اورنگزیب ایالات متحده آمریکا را به عنوان بزرگترین شریک تجاری پاکستان و منبع مهم حواله ها و سرمایه گذاری مستقیم خارجی برجسته کرد.

وی همچنین توضیخاتی را به دستیار معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور بین الملل در خصوص نقش شورای تسهیل سرمایه گذاری ویژه پاکستان در تسهیل سرمایه گذاری خارجی، ارائه کرد.

وزیر دارایی پاکستان هدف از گسترش این همکاری را تقویت روابط اقتصادی دوجانبه و تقویت رشد پایدار عنوان کرد و بر تعهد پاکستان به شفافیت، اصلاحات و همکاری برای شکوفایی اقتصادی تأکید نمود.

ارسال نظر

 
1