خبر فوری

 
وزرای دولت محلی سند: شهادت رئیس جمهور ایران ضایعه ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی است
کد خبر :1299430877

12:56 1403/03/03


برچسب ها : پاکستان و ایران, تسلیت, حسن نوریان, دولت ایالت سند, سرکنسول ایران, سرکنسول ایران در کراچی, سعید غنی, سید ناصر حسین شاه, کراچی,

وزرای دولت محلی ایالت سند با حضور در کنسولگری ایران در کراچی، شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان وی در حادثه سقوط هلیکوپتر را تسلیت گفتند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| وزرای دولت محلی ایالت سند با حضور در کنسولگری ایران در کراچی، شهادت رئیس جمهور ایران و همراهان وی در حادثه سقوط هلیکوپتر را تسلیت گفتند.

به گزارش دولت محلی ایالت سند: سید ناصر حسین شاه وزیر انرژی، سید ذوالفقار علی شاه وزیر فرهنگ و گردشگری، و سعید غنی وزیر شهرسازی از وزرای دولت ایالت سند طی دیدار با حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی، شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و همراهان وی در حادثه سقوط هلیکوپتر را تسلیت گفتند.

وزرای ایالت سند شهادت سید ابراهیم رئیسی و دیگر یارانش در این حادثه را ضایعه ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی توصیف کرده و برای علو درجات شهدا ضمن قرائت فاتحه، دعا کردند.

پیش از این نیز ضیاء الحسن لنجار وزیر امور داخلی ایالت سند با حضور در کنسولگری ایران، ضمن عرض تسلیت و ابراز همبستگی در این لحظات غم انگیز، اظهار کرد: مردم پاکستان از شهادت ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران ناراحت هستند .

ارسال نظر

 
1