خبر فوری

 
 
حملات متعدد جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه نیروهای پاکستانی در بلوچستان
کد خبر :1297202718

10:19 1403/04/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شهر تربت, شهرستان آواران, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کاروان ارتش پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام حملات متعدد علیه نیروهای پاکستانی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام حملات متعدد علیه نیروهای پاکستانی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی این گروه تجزیه طلب بلوچ در بیانیه ای اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه مشکه از توابع آواران را به وسیله سلاح های جدید و سنگین هدف قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای ارتش دشمن به همراه داشت.

وی همچنین در یک بیانیه دیگر ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت 2 حمله مختلف علیه نیروهای پاکستانی در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 ژوئن(6 تیر) 2 دستگاه خودروی ویگو متعلق به ارتش اشغالگر پاکستانی را در جاده سی پک در نزدیکی محدوده شهرک کوه پشت بازار هدف حمله بمب کنار جاده ای قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه انفجار بمب های مذکور بخش عقب یکی از خودروها به صورت کامل منهدم گردید و تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

سخنگوی بی ال اف تصریح کرد: همچنین یک خودروی نیسان آبی نیز طعمه انفجار بمب های کار گذاشته شده قرار گرفت و یک فرد بی گناه مجروح شد. این امر باعث تاسف ماست، اما ما بارها به مردم هشدار داده ایم از نزدیک شدن به خودروی نیروهای امنیتی خودداری نمایند زیرا هر آن امکان وقوع حمله از سوی فدائیان بلوچ وجود دارد، با این حال مردم در این زمینه محتاط نیستند، ما از فرد مجروح و خانواده وی پوزش می طلبیم.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک حمله دیگر حوالی ساعت 8:30 صبح امروز با کمین در مسیر کاروان نیروهای پاکستانی در نزدیکی منطقه شهرک ستلایت در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ به وسیله سلاح های سنگین و خودکار نیروهای پاکستانی را هدف قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی در دم کشته شده و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی گفت: فدائیان بلوچ تیم پاکسازی جاده را زمانی هدف قرار دادند که آنها از اردوگاه مرکزی خود در تربت خارج شده و در حال عزیمت به اردوگاه دی بلوچ بودند. در این حمله یک خودرو و تیم پیاده نیروها هدف حمله قرار گرفت و خسارات جزئی به خودروی مذکور وارد آمد.

سرگرد گهرام بلوچ اظهار داشت: پس از این حمله ارتش شکست خورده دشمن اقدام به تیراندازی بی هدف به سوی مناطق اطراف نمود که منجر به زخمی شدند یک رهگذر به نام شعیب فرزند دین محمد ساکن منطقه دشت گردید.

ارسال نظر

 
1