خبر فوری

 
دیدار خداحافظی سفیر اندونزی با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1296348262

17:52 1402/08/17


برچسب ها : پاکستان و اندونزی, دکتر عارف علوی, دیدار خداحافظی, رئیس جمهور پاکستان, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر اندونزی, همکاری دوجانبه,

آدم توگیو سفیر اندونزی در اسلام آباد در آستانه پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آدم توگیو سفیر اندونزی در اسلام آباد در آستانه پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، رئیس جمهور پاکستان بر تقویت بیشتر روابط تجاری، سرمایه گذاری، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی با اندونزی جهت نزدیک شدن روابط میان دو کشور تاکید کرد و گفت: پاکستان برای روابط خود با اندونزی اهمیت بسیاری قائل است.

وی ضمن اشاره به فرهنگ و مذهب مشترک میان دو کشور، بیان کرد: همکاری های تجاری، سرمایه گذاری و اقتصادی از عناصر مهم روابط دوجانبه میان پاکستان و اندونزی بشمار می آید.

وی همچنین خواستار توسعه روابط با کشور اندونزی به ویژه در حوزه های تجاری، فرهنگی، گردشگری و روابط عمومی شد و افزود: بازرگانان اندونزیایی با کشف فرصت های طلایی می توانند از ظرفیت گسترده سرمایه گذاری در پاکستان، کمال بهره را ببرند.

در همین حال، آدم توگیو سفیر اندونزی بر ایجاد تنوع در همکاری تجاری و سرمایه گذاری میان دو کشور تاکید کرد و گفت: هر دو کشور در حال برنامه ریزی برای افتتاح پروازهای مستقیم به یکدیگر هستند تا روابط خود را نزدیک و نزدیک تر کنند؛ همچنین دانشجویان پاکستانی از جمله دریافت کنندگان بورسیه تحصیلی در اندونزی هستند.

در پایان این نشست، دکتر عارف علوی علوی رئیس جمهور پاکستان برای آدم توگیو سفیر اندونزی در سمت های آینده آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

ارسال نظر

 
1