خبر فوری

 
 

پیشاور: به گزارش راز نیوز| شانتی مور سرکنسول ایالات متحده آمریکا روز گذشته با علی امین گنداپور وزیر ارشد ایالت خیبرپختونخوا دیدار کرد.

در این نشست مقامات دولت محلی چون وزیر بهداشت، معاون وزیر ارشد و دیگر افراد حضور داشتند.

در جریان این جلسه در مورد پروژه های جاری در حوزه های خدمات و رفاه عمومی با همکاری آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده (USAID) در ایالت خیبرپختونخوا رایزنی انجام گرفت.

سرکنسول آمریکا، با تصریح بر اینکه دولت آمریکا از طریق آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده در بخش های مختلف اجتماعی این ایالت در حال کار است، گفت: این بخش ها شامل سلامت عمومی، آموزش، آموزش فنی، آب و فاضلاب، کشاورزی، ارتباطات، مدیریت و دیگر موارد هستند.

علی امین گنداپور، گفت: دولت محلی حمایت USAID در حوزه های خدمات و رفاه عمومی را به دید ارزش می نگرد، و دولت ایالتی درحال آغاز یک برنامه وام برای آموزش مهارت های فنی به جوانان و ترویج خوداشتغالی است.

وی ادامه داد: دولت محلی همچنین در حال توسعه ی خدمات آب و فاضلاب به مناطق بیشتر است و به همین منظور نیازمند به حمایت سازمان های کمک کننده می باشد. او توسعه مناطق الحاقی و دور افتاده را از اولویت های دولت محلی برشمرد و خاطر نشان کرد: دولت به همین منظور بودجه جدید را افزایش خواهد داد. از طرفی برای بهبودی بیشتر زیرساخت ها و فراهم کردن تسهیلات پایه برای مردم به حمایت های بیشتر از سوی سازمان های کمک کننده، نیازمند هستیم.

ارسال نظر

 
1