خبر فوری

 
توافق پاکستان و ازبکستان برای ارتقای همکاری ها در حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات
کد خبر :1285639186

10:44 1403/06/15


برچسب ها : پاکستان و ازبکستان, روابط دو جانبه, سفیر ازبکستان, شیزا فاطمه خواجه, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان, وزیر مشاور دولت در امور فناوری اطلاعات و مخابرات,

مقامات دو کشور پاکستان و ازبکستان طی نشستی دوجانبه در خصوص ارتقای همکاری ها در حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات توافق کردند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات دو کشور پاکستان و ازبکستان طی نشستی دوجانبه در خصوص ارتقای همکاری ها در حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات توافق کردند.

اوبیک عارف عثمانوف سفیر ازبکستان با خانم شزه فاطمه خواجا وزیر مشاور دولت پاکستان در امور فناوری اطلاعات و مخابرات دیدار کرد.

خانم شزه فاطمه با بیان اینکه پاکستان برای روابط خود با ازبکستان ارزش قائل است، همکاری دو کشور در حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات را حائز اهمیت برشمرد و گفت: پاکستان و ازبکستان می توانند در عرصه تکنولوژی از تجربیات یکدیگر بهره مند شوند.

اوبیک عارف عثمانوف سفیر ازبکستان طی صحبت با مقام پاکستانی، با ابراز تمایل کشورش به ارتقای همکاری ها در حوزه فناوری اطلاعات و مخابرات، اظهار کرد که می خواهیم کارگروه مشترکی میان وزارت فناوری های دیجیتال ازبکستان و وزارت فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان ایجاد شود.

وی ادامه داد که ازبکستان همچنین مشتاق آغاز یک برنامه مبادله در حوزه استارت آپ ها با پاکستان می باشد.

ارسال نظر

 
1