خبر فوری

 
 
دیدار مقامات کشورهای مختلف با وزیر امور خارجه هند در حاشیه نشست وزرای توسعه گروه 20
کد خبر :1285507098

17:59 1402/03/21


برچسب ها : دیدار, سوبرامانیام جایشانکار, گروه 20, وزیر امور خارجه هلند,

مقامات کشورهای مختلف طی سفر به بنارس هند جهت شرکت در نشست وزرای توسعه گروه 20 (G20) با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کردند.


 

بنارس: به گزارش راز نیوز | مقامات کشورهای مختلف طی سفر به بنارس هند جهت شرکت در نشست وزرای توسعه گروه 20 (G20) با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کردند.

ربکا گرینسپن مایوفیس دبیرکل کنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل متحد در حاشیه نشست وزرای توسعه گروه 20 با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند دیدار و در خصوص بررسی نشست وزرای توسعه گروه 20 رایزنی کرد.

از سوی دیگر یوتا اورپیلاینن کمیسر اروپایی برای مشارکت های بین المللی در دیدار با وزیر امور خارجه هند بیان کرد که گروه 20 به ریاست هند نقش مهمی در کاهش نگرانی های جنوب جهانی و گسترش همکاری با اهداف توسعه پایدار ایفا خواهد کرد.

در همین حال، پت کانروی وزیر صنایع دفاع استرالیا طی گفتگو با سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند در حاشیه نشست وزرای توسعه گروه 20 (G20) به سفر اخیر نارندرا مودی نخست وزیر هند به استرالیا اشاره کرد و جوانب آن همچنین عملکرد دو کشور در خصوص توسعه در اقیانوس آرام را مورد بحث و بررسی قرار داد.

سونجا شولزه وزیر همکاری اقتصادی و توسعه آلمان نیز در حاشیه نشست وزرای توسعه گروه 20 طی گفتگو با وزیر امور خارجه هند، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله بررسی اولویت های مشترک در نشست وزرای توسعه G20 را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

ارسال نظر

 
1