خبر فوری

 
گرامیداشت هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین پاکستان و هلند در لاهه
کد خبر :1284393371

16:31 1402/09/18


برچسب ها : انوار الحق کاکر, پاکستان و هلند, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در هلند, مارک روته, نخست وزیر پاکستان, نخست وزیر هلند, همکاری دوجانبه,

مقامات پاکستان و هلند هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور را در لاهه گرامی داشتند.


لاهه: به گزارش راز نیوز | مقامات پاکستان و هلند هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور را در لاهه گرامی داشتند.

سلجوک مستنصر تارر سفیر پاکستان در هلند و پل هیتس دبیر کل وزارت امور خارجه این کشور به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین پاکستان و هلند، نشست مشترکی در لاهه پایتخت این کشور برگزار کردند.

در این نشست، سفیر پاکستان ضمن تاکید بر روند رو به رشد روابط و تماس های سطح بالا میان دو کشور، به عنوان مثال بر دیدارهای اخیر انوار الحق کاکر و مارک روته نخست وزیر هلند در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک و کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (COP28) در دبی اشاره کرد.

وی همچنین خواستار گسترش همکاری میان دو کشور در زمینه های مختلف از جمله تجاری، اقتصادی، فناوری اطلاعات و صادرات نیروی انسانی از پاکستان به هلند شد.

مستنصر تارر در پایان سخنان خود هیئت هلندی را در جریان روابط مستحکم دوجانبه و همچنین تلاش های متعدد سفارت پاکستان برای بهبود آن قرار داد.

در همین حال، پل هیتس دبیر کل وزارت امور خارجه هلند از روند رو به رشد روابط دیپلماتیک و تجاری بین پاکستان و هلند ابراز خرسندی کرد.

ارسال نظر

 
1