خبر فوری

 
گفتگو بر محور برنامه صندوق بین المللی پول طی دیدار وزیر دارایی پاکستان با کمیساریای عالی انگلیس
کد خبر :1284132828

12:47 1402/03/31


برچسب ها : IMF, بحران اقتصادی, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, دیدار مجازی, روابط دوجانبه, صندوق بین المللی پول, کمک مالی, کمیساریای عالی انگلیس, کمیساریای عالی انگلیس در پاکستان,

سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان روز گذشته (سه شنبه30 خرداد) با کمیساریای عالی انگلیس طی نشست مجازی در مورد برنامه صندوق بین المللی پول صحبت و خواستار کمک شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان روز گذشته (سه شنبه30 خرداد) با کمیساریای عالی انگلیس طی نشست مجازی در مورد ازسرگیری برنامه صندوق بین المللی پولIMF صحبت کرده و درخواست کرد تا انگلیس نقش خود در این زمینه را ایفا کند.

در ادامه این نشست، اسحاق دار، کمیساریای عالی انگلیس را از وضعیت اقتصادی کنونی پاکستان و همچنین تعلیق توافق با صندوق بین المللی پول مطلع کرد.

به گفته منابع خبری، وزیر دارایی از کمیساریای عالی بریتانیا برای امضای توافقنامه ای با صندوق بین المللی پول درخواست کمک کرده است که بر اساس آن کمیساریای عالی انگلیس به وزیر دارایی اطمینان داده است که از برنامه توافق با صندوق بین المللی پول حمایت می کند.

گفتنی است کمیساریای عالی بریتانیا با صندوق بین المللی پول برای احیای این برنامه مذاکره خواهد کرد.

گفتنی است پس از اینکه مذاکرات با صندوق بین المللی پول به نتیجه نرسید، وزیر دارایی پاکستان با سفرای کشورهای مختلف دیدار و از مذاکرات با صندوق بین المللی پول به آنها اطلاع داد.

ارسال نظر

 
1