خبر فوری

 
حملات شبه نظامیان بی ال اف علیه نیروهای پاکستانی در زامران و پنجگور
کد خبر :1283869299

09:58 1403/05/13


برچسب ها : ارتش پاکستان, انهدام دکل مخابراتی, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جوخه مرگ, زامران, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ,

شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان در عملیات های مختلف در مناطق زامران و پنجگور ایالت بلوچستان، نیروهای پاکستانی را هدف قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچستان در عملیات های مختلف در مناطق زامران و پنجگور ایالت بلوچستان، نیروهای پاکستانی را هدف قرار دادند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما ساعت 9 صبح امروز با کمین در منطقه ناگ از توابع زامران یک خودروی حامل جیره غذایی برای ارتش اشغالگر پاکستانی را توقیف نموده و راننده آن را به دلیل بلوچ بودن آزاد کردند.

وی گفت: همچنین در یک عملیات دیگر فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 8:30 شب گذشته دکل مخابراتی واقع در منطقه دمبان از توابع زامران را منهدم نمودند.

وی تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما در سومین حمله خود ساعت 8 مورخه 26 ژوئیه(5 مرداد) طی عملیاتی در منطقه غریب آباد از توابع بخش چتکان شهرستان پنجگور 2 تن از اعضای جوخه مرگ به نام های لطیف فرزند جلیل و امان الله فرزند حسین را به ضرب گلوله به قتل رساندند، در این تیراندازی یک تن دیگر به نام آصف فرزند دلمراد نیز مجروح شد.

وی افزود: این افراد از اعضای سرشناس جوخه مرگ فرید که توسط سازمان اطلاعات پاکستان و سازمان استخبارات نظامی پاکستان تشکیل شده بود هستند.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان به تمامی کسبه و تجار هشدار می دهد که از همکاری و کمک به حاکمیت پاکستان خودداری نمایند، در صورتی که کسبه و رانندگان این رویکرد خود را ادامه دهند مسئولیت تمامی خسارات بر عهده خودشان خواهد بود.

وی تصریح کرد: بی ال اف به تمامی افرادی که به دستور حاکمیت پاکستان اقدام به مخبری فدائیان بلوچ و اذیت و آزار مردم بی گناه می کنند هشدار می دهد که از اقدامات خود دست بردارند، در غیر این صورت برای مجازات دشوار و عبرت آمیز آماده شوند.

وی گفت: تیم اطلاعاتی سازمان ما تمامی عناصر وابسته به حاکمیت پاکستان را تحت نظر دارد و هیچ نقطه ای از بلوچستان از پوشش تیم اطلاعاتی سازمان ما پنهان نیست.

وی در پایان عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این 3 حمله را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای تکرار اینگونه حملات شدید تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1