خبر فوری

 
دیدار سفیر پاکستان با رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع امارات متحده عربی
کد خبر :1282848341

14:55 1403/03/18


برچسب ها : ابوظبی, اتاق بازرگانی و صنایع, پاکستان و امارات متحده عربی, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در امارات متحده عربی, فیصل نیاز ترمذی,

سفیر پاکستان در ابوظبی و رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع امارات متحده عربی در دیدار با یکدیگر به بررسی سطح روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه پرداختند.


ابوظبی: به گزارش راز نیوز| سفیر پاکستان در ابوظبی و رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع امارات متحده عربی در دیدار با یکدیگر به بررسی سطح روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فیصل نیاز ترمذی سفیر پاکستان در ابوظبی امروز جمعه با عبدالله محمد المزروئی رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع امارات متحده عربی به دیدار و رایزنی پرداخت.

طبق بیانیه مطبوعاتی سفارت پاکستان، دو طرف در این دیدار به بررسی سطح روابط تجاری موجود میان دو کشور و راهکارهای تقویت سرمایه گذاری در پاکستان پرداختند.

سفیر پاکستان در این دیدار از رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و اعضای جامعه بازرگانان اماراتی برای شرکت در نمایشگاه مواد غذایی و کشاورزی که از 9 الی 11 اوت در مرکز نمایشگاه های کراچی برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.

رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع امارات متحده عربی نیز نسبت به تداوم همکاری این فدراسیون در جهت تقویت مناسبات تجاری و اقتصادی میان دو کشور اعلام آمادگی نشان داد.

وی اظهار داشت: حضور هیئت های مختلف از اتاق های بازرگانی و صنایع امارات متحده عربی در نمایشگاه کراچی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1