خبر فوری

 
 
پاکستان: 52 کشته و 113 زخمی در اثر انفجار انتحاری در راهپیمایی عید میلاد النبی(ص) در مستونگ
کد خبر :128074722

10:56 1402/07/07


برچسب ها : انفجار تروریستی, ایالت بلوچستان, حمله انتحاری, حمله تروریستی, مستونگ, میلاد پیامبر,

در اثر حمله انتحاری خونین به یک راهیپمایی مذهبی به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در نزدیکی مسجد مدینه شهر مستونگ ایالت بلوچستان پاکستان دستکم 7 تن کشته و 50 تن دیگر زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله انتحاری خونین به یک راهیپمایی مذهبی به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) در نزدیکی مسجد مدینه شهر مستونگ ایالت بلوچستان پاکستان دستکم 7 تن کشته و 50 تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دقایقی پیش مراسم جشن و راهپیمایی به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اسلام(ص) در نزدیکی مسجد مدینه شهر مستونگ هدف یک حمله انتحاری قرار گرفت.

در این انفجار مهیب و خونین تاکنون دست کم 7 تن جان باخته و بیش از 50 تن دیگر نیز زخمی شدند.

منابع محلی با توجه به وخامت وضعیت مجروحان این حادثه از احتمال افزایش شمار کشته شدگان این حادثه تروریستی خبر می دهند.

بلافاصله پس از این انفجار پلیس و نیروهای امنیتی در محل حضور یافته و منطقه را به محاصره خود درآوردند.

به گفته جاوید لهری رئیس مرکز پلیس شهر مستونگ، این انفجار در بازاری واقع در خیابان الفلاح به وقوع پیوست و یک افسر پلیس نیز در میان کشته شدگان وجود دارد، مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستان مرکزی منطقه انتقال یافتند و وضعیت اضطراری در تمامی بیمارستان های شهر اعمال شده است، همچنین مجروحانی که دارای وضعیت وخیم هستند به کویته مرکز ایالت بلوچستان منتقل شده اند.

تکمیلی:

آخرین خبرها از این حادثه حاکی از افزایش شمار جان باختگان به 52 نفر می باشد، همچنین شمار مجروحان این حادثه  130 نفر گزارش شده است.

ارسال نظر

 
1