خبر فوری

 
 
گفتگوی معاون بانک جهانی در امور آسیای جنوبی وزیر ارشد موقت ایالت سند در کراچی
کد خبر :1280293890

19:12 1402/09/10


برچسب ها : بانک جهانی, بانک جهانی در پاکستان, پاکستان و بانک جهانی, معاون منطقه ای بانک جهانی در آسیای جنوبی, وزیر ارشد ایالت سند,

مارتین رایزر معاون بانک جهانی در امور آسیای جنوبی ظهر امروز با مقبول باقر وزیر ارشد موقت ایالت سند در کراچی دیدار و گفتگو کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | مارتین رایزر معاون بانک جهانی در امور آسیای جنوبی ظهر امروز با مقبول باقر وزیر ارشد موقت ایالت سند در کراچی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، وزیر ارشد موقت ایالت سند ضمن بحث در خصوص بودجه 2.2 میلیارد دلاری بانک جهانی، تصمیم به تسریع کار روی پروژه های در دست اجرا از سوی دولت استانی گرفت و گفت: بانک جهانی تخصیص اعتبارات آغاز خواهد کرد تا پروژه در زمان مقرر تکمیل شود.

در ادامه همچنین معاون بانک جهانی در امور آسیای جنوبی و وزیر ارشد موقت ایالت سند، عوامل و راه های کاهش کوتاهی قد در کودکان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در پایان این نشست، مقبول باقر خطاب به مارتین رایزر بیان کرد: صندوق کودکان سازمان ملل متحد (UNICEF) از دولت سند تحت یک برنامه کاری متحرک برای 2 سال 2023-24 با کمک مالی 50.573 میلیون دلاری در زمینه های بهداشت، تغذیه، آموزش، بهداشت آب حمایت می کند.

ارسال نظر

 
1