خبر فوری

 
یک افسر نیروی حافظ صلح پاکستان در منطقه ابیی کشته شد
کد خبر :1279705025

14:33 1402/11/10


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, سازمان ملل متحد, ماموریت سازمان ملل, ماموریت صلح, ماموریت صلح سازمان ملل, نیروهای حافظ صلح پاکستان,

یک افسر نیروی حافظ صلح پاکستان در حمله تروریستی به کاروان نظامی در منطقه مورد مناقشه ابیی کشور سودان، جان خود را از دست داد.


ابیی: به گزارش راز نیوز | یک افسر نیروی حافظ صلح پاکستان در حمله تروریستی به کاروان نظامی در منطقه مورد مناقشه ابیی کشور سودان، جان خود را از دست داد.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: نیروهای حافظ صلح پاکستان در پی حمله ناگهانی شبه نظامیان در ابیی (منطقه مورد مناقشه بین سودان و سودان جنوبی)، پاسخ محکمی به ستیزه جویان دادند.

همچنین در این درگیری، یک سرباز نیروی حافظ صلح ارتش پاکستان به نام محمد طارق جان خود را از دست داد و چهار نظامی از جمله دو افسر نیز مجروح گشتند.

تاکنون یکصد و هشتاد و یک نفر از نیروهای حافظ صلح ارتش پاکستان جان خود را در مأموریت‌های حفظ صلح سازمان ملل متحد در نقاط مختلف جهان فدا کرده‌اند.

روابط عمومی ارتش پاکستان در پایان بیانیه خود خاطر نشان کرد: پاکستان به نقش خود به عنوان یک عضو مسئول متعهد در جامعه بین المللی و کمک به صلح و ثبات جهانی تحت نظارت سازمان ملل متحد ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1