خبر فوری

 
وزیر خارجه عربستان سعودی: اسلام‌آباد و ریاض سرمایه گذاری را افزایش خواهند داد
کد خبر :1279441599

16:38 1403/01/28


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سرمایه گذاری, شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود, محمد اسحاق دار, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه عربستان سعودی, کنفرانس خبری مشترک, کنفرانس مطبوعاتی,

وزیر خارجه عربستان سعودی با شرکت در کنفرانس خبری مشترک با همتای پاکستانی خود، اظهار داشت که اسلام‌آباد و ریاض سرمایه گذاری را افزایش خواهند داد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی با بیان اینکه فرصت های زیادی برای افزایش سرمایه گذاری و پتانسیل اقتصادی بالایی در پاکستان وجود دارد، گفت: اسلام‌آباد و ریاض سرمایه گذاری را افزایش خواهند داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی امروز سه‌شنبه در کنار محمد اسحاق دار همتای پاکستانی خود در نشست خبری مشترک شرکت کرد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی طی گفتگو در این کنفرانس مشترک خبری ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی پاکستان، عزم خود برای تحکیم و تعمیق بیشتر روابط همه جانبه میان دو کشور را ابراز داشت و گفت: تیم های دو کشور ضمن انجام اقدامات نتیجه بخش، فرصت های سرمایه گذاری را به طور کامل مورد بهره برداری قرار خواهند داد.

وی افزود: انتظار می رود که در چند ماه آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه خواهیم بود. پاکستان دارای ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری و امکانات اقتصادی می باشد.

فیصل بن فرحان خاطر نشان ساخت که ما بر پایه مشارکت متقابل، به همکاری های خود ادامه خواهیم داد.

محمد اسحاق دار وزیر خارجه پاکستان در این بین گفت: با وزیر محترم امور خارجه و اعضای هیئت ایشان گفتگوی مفصلی داشته ایم؛ ما به نمایندگی از رهبری کشور، به دلیل توجه ویژه به سرمایه گذاری در پاکستان، از آنها تشکر می کنیم.

وی بیان داشت که پاکستان متعهد به ارائه تسهیلات و وضع قوانین لازم برای فرآیند سرمایه گذاری شده است. روش ها و جنبه های مختلف سرمایه گذاری عربستان سعودی در پاکستان در زمینه های کشاورزی، زیرساخت ها، فناوری اطلاعات و ذخایر معدنی نیز بررسی شد.

اسحاق دار سفر هیئت عالی رتبه عربستان سعودی را بسیار مفید توصیف کرد و گفت: از ریاض برای سرمایه گذاری عظیم در پاکستان، سپاسگذاریم.

ارسال نظر

 
1