خبر فوری

 
بازدید ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان از پادگان سیالکوت ایالت پنجاب
کد خبر :127615652

12:46 1402/02/28


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, بازدید, ژنرال سید عاصم منیر احمد, سیالکوت, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, مرز هند و پاکستان,

ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان روز چهارشنبه پس از حضور در مرکز فرماندهی ارتش پاکستان در شهر گوجرانوالا ایالت پنجاب با سفر به شهر سیالکوت واقع در نزدیکی مرز هند از پادگان ارتش در این منطقه بازدید نمود.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان روز چهارشنبه پس از حضور در مرکز فرماندهی ارتش پاکستان در شهر گوجرانوالا ایالت پنجاب با سفر به شهر سیالکوت واقع در نزدیکی مرز هند از پادگان ارتش در این منطقه بازدید نمود.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال عاصم منیر در جریان بازدید از پادگان سیالکوت با اهدای گل به یادمان شهدای ارتش پاکستان به مقام شامخ آنان ادای احترام نمود.

وی سپس طی سخنانی اظهار داشت: وعده اعطای مقام والا به شهدا در زندیگی آخرت داده شده است و مقام و مرتبه آن در نزد مردم پاکستان نیز همواره بلند خواهد بود.

وی افزود: نظام پاکستان و نیروهای مسلح همواره شهدا و اعضای خانواده آنان را در اولویت قرار داده‌اند و به طور ویژه قدردان جان فشانی و ایثارگری عظیم آنان هستند. ما به هیچ فردی اجازه اهانت به شهدا و یادمان آنان را نخواهیم داد، آنان باعث افتخار نیروهای مسلح، نهادهای امنیتی، نیروهای دولتی و مردم پاکستان هستند.

فرمانده ارتش پاکستان بار دیگر بر عزم خود برای مجازات تمامی عوامل آشوب و اغتشاش روز نهم مه تحت هر شرایطی تأکید کرد.

وی از زحمات، فداکاری، روحیه عالی و توانمندی بالای تشکیلات فرماندهی زیر مجموعه خود تمجید نمود و بر لزوم حفظ توان و آمادگی نیروهای مسلح پاکستان برای مقابله با چالش‌های پیچیده امنیتی داخلی و خارجی تأکید ورزید.

ارسال نظر

 
1