خبر فوری

 
دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با اسد مجید خان معاون وزارت خارجه پاکستان
کد خبر :1269254133

10:32 1401/11/11


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, دکتر اسد مجید خان, صلح افغانستان, معاون وزیر امور خارجه پاکستان, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان,

تامس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان که در سفری رسمی به پاکستان سفر کرده است روز گذشته با دکتر اسد مجید خان معاون وزارت خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| تامس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان که در سفری رسمی به پاکستان سفر کرده است روز گذشته با دکتر اسد مجید خان معاون وزارت خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله امنیت و ثبات در افغانستان و همکاری در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر اسد مجید خان معاون وزارت خارجه پاکستان در این دیدار بر عزم اسلام آباد برای ایجاد منطقه‌ای امن، مستحکم و مرتبط با یکدیگر تأکید کرد.

تامس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان نیز در این دیدار از تلاش‌های اسلام آباد در جهت پیشبرد مذاکرات صلح افغانستان و پس از آن همکاری در خروج نظامیان آمریکایی تمجید نمود.

دو طرف نسبت به ارتقای همکاری‌ها میان اسلام آباد و واشنگتن در زمینه امنیت و ثبات افغانستان توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1