خبر فوری

 
 
دیدار کمیساریای عالی انگلیس با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1269058780

15:16 1403/06/29


برچسب ها : پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, جین ماریوت, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, کمیساریای عالی انگلیس, کمیساریای عالی بریتانیا,

نخست وزیر پاکستان طی دیدار با کمیساریای عالی انگلیس بر عزم اسلام آباد برای تقویت مناسبات و گسترش همکاری های دوجانبه در چارچوب منافع دو کشور تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان طی دیدار با کمیساریای عالی انگلیس بر عزم اسلام آباد برای تقویت مناسبات و گسترش همکاری های دوجانبه در چارچوب منافع دو کشور تاکید کرد.

طبق جزئیات منتشر شده، جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس در اسلام آباد روز چهارشنبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف به دیدار و رایزنی پرداخت.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان مصمم به همکاری مشترک با مقامات انگلیس در راستای تقویت بیش از پیش روابط میان دو کشور است.

وی با اشاره به روابط دوستانه و تاریخی میان پاکستان و انگلیس خاطرنشان کرد: ارتقای روابط دوجانبه در بخش های مختلف از ظرفیت لازم برخوردار است.

وی همچنین به تشریح اهمیت اولویت های اصلی دولت به ویژه مقابله با چالش های پیش روی اقتصادی پرداخت و هماهنگی در تمامی زمینه های منطقه ای و چند جانبه و توسعه همکاری ها در بخش هایی همچون تجارت و سرمایه گذاری، تغییرات اقلیمی و روابط اجتماعی را خواستار شد.

شهباز شریف تصریح کرد: صدها هزار تبعه پاکستانی مقیم انگلیس همانند یک پل میان دو کشور می مانند و نقش آنها در گسترش روابط دوجانبه پاکستان و انگلیس غیر قابل چشم پوشی است.

در پایان این دیدار جین ماریوت کمیساریای عالی انگلیس پیام دوستانه دولت خود برای ملت و دولت پاکستان را به نخست وزیر این کشور ابلاغ نمود.

ارسال نظر

 
1