خبر فوری

 
 
هلاکت 4 تروریست تحریک طالبان پاکستان طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در نوشهره
کد خبر :1266895408

10:14 1401/09/19


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, نوشهره, هلاکت تروریست ها,

در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در منطقه نوشهره ایالت خیبر پختون خوا 4 عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در منطقه نوشهره ایالت خیبر پختون خوا 4 عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از دریافت اطلاعات محرمانه در خصوص حضور تروریست‌ها، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم عملیاتی را در منطقه جروبه شهرستان نوشهره ایالت خیبر پختون خوا آغاز نمودند.

در این عملیات به دنبال تیراندازی تروریست‌ها درگیری میان نیروهای امنیتی و تروریست‌ها آغاز گردید که تا مدت زیادی به طول انجامید، در نتیجه این درگیری و تبادل آتش میان دو طرف 4 تروریست وابسته به تحریک طالبان پاکستان کشته شدند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، این گروه از تروریست‌ها در پیشاور، مردان، چارسده و دیگر مناطق در عملیات های مختلف تروریستی همچون ترور هدفمند افراد، حمله به پلیس و نیروهای امنیتی و انفجار مراکز پلیس نقش داشت و تروریست‌های به هلاکت رسیده در حال طرح ریزی عملیات تروریستی بزرگ در منطقه بودند.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم اسامی کشته شدگان را لطیف خان، شاه زیب، محمد عادل معروف به عمیر و انس، تجوز خان اعلام نموده است، سه تن از تروریست‌های به هلاکت رسیده از اهالی منطقه بده بیر پیشاور هستند و تجوز خان نیز از اهالی شهرستان مردان است که مدت زیادی در افغانستان سکونت داشته است.

از این تروریست‌ها چندین قبضه سلاح، مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط شده است. عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری تروریست‌های متواری آغاز شده است.

ارسال نظر

 
1