خبر فوری

 
 
دریابد نوید اشرف سکان فرماندهی نیروی دریایی پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :1265481448

13:30 1402/07/15


برچسب ها : اسلام آباد, امجد خان نیازی, امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, امیر دریابد نوید اشرف, فرمانده نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی پاکستان,

دریابد نوید اشرف به عنوان بیست و سومین فرمانده نیروی دریایی پاکستان مسئولیت خود را در این سمت آغاز کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دریابد نوید اشرف به عنوان بیست و سومین فرمانده نیروی دریایی پاکستان مسئولیت خود را در این سمت آغاز کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طی مراسمی رسمی که در مقر فرماندهی نیروی دریایی پاکستان در اسلام آباد برگزار گردید، دریابد امجد خان نیازی فرمانده سابق نیروی دریایی سکان فرماندهی این نهاد را به دریابد  نوید اشرف واگذار کرد.

دریابد امجد خان نیازی طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک به فرمانده جدید نیروی دریایی پاکستان ابراز داشت: دریابد یک مقام برجسته است که موفقیت‌های روشن و بزرگی را به همراه دارد.

وی ابراز امیدواری نمود دریابد نوید اشرف به عنوان یک جانشین توانا و شایسته اثبات خواهد شد که نیروی دریایی را سمت قله‌ای جدید از موفقیت‌ها هدایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی پاکستان بازوی مستحکم و مهم نیروهای مسلح کشور به شمار می‌رود که توانایی حفاظت از مرزهای دریایی ما را داراست، پاکستان معتقد به همکاری در زمینه تأمین و حفظ امنیت دریایی است.

دریابد امجد خان نیازی گفت: به محض اینکه هند به بهارات تبدیل گردد، ما شاهد بنیاد گرایی، افراط گرایی و تعصب آشکار در کشور همسایه خود خواهیم بود، این امر مستلزم یک برنامه مهم جنگ افروزی و توسعه است که چالش‌های امنیتی را در آینده پیچیده خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما باید با افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای خود، آمادگی و اعتماد به نفس تزلزل ناپذیر خود به مقابله با چالش‌ها بپردازیم.

 دریابد نوید اشرف در سال 1989 میلادی وارد بخش عملیاتی نیروی دریایی شد و با تصدی در سمت های مهم فرماندهی و ستادی از تجربیات گسترده ای بهره مند است. وی دارنده مدال های "امتیاز" و "بسالت" می باشد که پیش از این در سمت رئیس ستاد در ستاد نیروی دریایی مشغول به خدمت است.

ارسال نظر

 
1