خبر فوری

 
 
سفیر کویت با وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد
کد خبر :1254049692

09:51 1402/12/02


برچسب ها : پاکستان و کویت, روابط دوجانبه, سفیر کویت, سید محسن نقوی, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

ناصر عبدالرحمن سفیر کویت با محسن نقوی وزیر ارشد موقا ایالت پنجاب دیدار کرد .


لاهور: به گزارش راز نیوز| ناصر عبدالرحمن سفیر کویت با محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب دیدار کرد که در این بین در مورد امور مورد علاقه مشترک، گسترش مناسبات دو جانبه و ارتقای سطح همکاری ها در بخش های مختلف تبادل نظر انجام گرفت.

وزیر ارشد موقت پنجاب با برجسته سازی مراودات فی مابین که مبتنی بر چند دهه می باشند، اظهار داشت که زمان آن رسیده است تا روابط میان پاکستان و کویت را به همکاری اقتصادی مفید تبدیل کنیم. دامداری در کویت تقاضای بالایی دارد و همکاری دوجانبه در این بخش باید بر اساس پایداری ارتقا یابد.

محسن نقوی در ادامه، گفت: تنها در مدت 30 روز 6 مرکز تسهیل کسب و کار در پنجاب ساخته شده است که در مدت 15 روز مجوز های مورد نیاز در این مراکز برای سرمایه گذاران صادر می شود، سرمایه گذاران کویتی باید از فرصت های سرمایه گذاری در پنجاب استفاده کنند. همه امکانات ممکن را فراهم می کنیم، افزایش تبادل هیئت های تجاری برای افزایش روابط اقتصادی امکان پذیر است.

سفیر کویت بیان داشت که علاوه بر بخش دامداری، در دیگر بخش ها نیز همکاری خود با پنجاب را تقویت خواهیم بخشید و پتانسیل بالایی برای افزایش مراودات تجاری دو طرفه وجود دارد.

ارسال نظر

 
1