خبر فوری

 
 
کشته شدن 4 نظامی پاکستانی در حمله تجزیه طلبان بلوچ بی ال اف
کد خبر :1252345309

12:05 1402/08/30


برچسب ها : آواران, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, مشکه,

در اثر حمله تجزیه طلبان مسلح بلوچ گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های آواران و کیچ دست کم 4 نظامی پاکستانی کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله تجزیه طلبان مسلح بلوچ گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف به نیروهای ارتش پاکستان در شهرستان‌های آواران و کیچ دست کم 4 نظامی پاکستانی کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای از حمله به اردوگاه منگلی ارتش پاکستان واقع در منطقه مشکه از توابع شهرستان آواران خبر داد و گفت: فدائیان بلوچ ما روز یکشنبه 28 آبان ماه با استفاده از جدیدترین سلاح‌ها نیروهای ارتش پاکستان را در مسیر اردوگاه به سنگرهایشان هدف قرار دادند که در نتیجه آن سه نظامی پاکستانی کشته شده و چهارمین نفر نیز دچار جراحت شد.

وی افزود: پس از این حمله بالگردهای ارتش اشغالگر پاکستان تمام روز در حال گشت زنی در منطقه بودند.

وی در پایان بر تداوم حملات علیه ارتش پاکستان تا زمان دستیابی به آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان همچنین در یک بیانیه جداگانه از حمله به پاسگاه حفاظتی اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان خبر داد و گفت: فدائیان بلوچ ما اردوگاه دشمن واقع در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ را در حوالی ساعت 8 شب دوشنبه به وسیله نارنجک نشانه گرفتند، در زمان حمله سه تن از نظامیان ارتش دشمن در پاسگاه مذکور حضور داشتند، در نتیجه انفجار نارنجک مذکور یک نظامی دشمن در دم کشته و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله عهد می‌ورزد حملات علیه نیروهای مسلح و تمامی منافع حاکمیت اشغالگر(پاکستان) تا زمان آزادی بلوچستان و تأمین منافع ملی بلوچ تداوم داشته باشد.

ارسال نظر

 
1