خبر فوری

 
 
المالکی: عربستان سعودی همواره از پروژه های رفاه عمومی در پاکستان حمایت خواهد کرد
کد خبر :1246212645

16:40 1402/07/05


برچسب ها : اجلاس جهانی بهداشت, امنیت جهانی, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, دولت موقت, دیدار, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر بهداشت پاکستان,

دکتر ندیم جان وزیر بهداشت دولت موقت پاکستان با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دکتر ندیم جان وزیر بهداشت دولت موقت پاکستان با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و عربستان سعودی در زمینه های مختلف به ویژه در عرصه بهداشت مورد بحث و رایزنی دو طرف قرار گرفت.

در ابتدای این نشست، نواف بن سعید المالکی به روابط برادرانه و تاریخی میان پاکستان و عربستان سعودی اشاره کرد و از سازماندهی و ابتکار "اجلاس امنیت جهانی بهداشت" در پاکستان قدردانی نمود.

وی ضمن حمایت کامل از هر اقدامی که در راستای رفاه مردم پاکستان انجام شود، گفت: عربستان سعودی همواره از پروژه های رفاه عمومی در پاکستان به طور جدی و کامل حمایت خواهد کرد.

در همین حال، دکتر ندیم جان وزیر بهداشت دولت موقت از تدوین یک استراتژی یکپارچه برای ایجاد یک پارک دارویی در پاکستان خبر داد و گفت: میلیاردها دلار برای واردات دارو هزینه می شود و همچنین مذاکرات در خصوص انتقال فناوری از کشورهای دوست ادامه دارد که باعث بهبود عرضه دارو در پاکستان خواهد شد.

ارسال نظر

 
1