خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عمان با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1245951031

09:54 1402/10/13


برچسب ها : پاکستان و عمان, رئیس مجلس سنای پاکستان, رژیم صهیونیستی, روابط دوجانبه, سفیر عمان, غزه, محمد صادق سنجرانی,

فهد سلیمان خلف الخروسی سفیر عمان در اسلام آباد با حضور در ساختمان مجلس با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فهد سلیمان خلف الخروسی سفیر عمان در اسلام آباد با حضور در ساختمان مجلس با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.

در این نشست به همراه امور مورد علاقه مشترک، در رابطه با آخرین تحولات غزه و فلسطین نیز تبادل تبادل نظر صورت گرفت.

رئیس سنای پاکستان ضمن محکوم کردن وحشیگری رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، خشونت نیروهای اسرائیلی علیه مردم فلسطین را بدترین نمونه نقض حقوق بشر و قوانین بین المللی عنوان کرد و افزود: سازمان های پرچم دار حقوق بشر و شورای امنیت سازمان ملل موضوع فلسطین را جدی بگیرند و هرچه سریعتر برای بهبودی آن گام های موثری بردارند.

وی در ادامه ضمن درخواست از جامعه جهانی جهت ایفای نقش در حل و فصل جامع و عادلانه مسئله فلسطین، افزود: اتخاذ استراتژی مشترک برای حل مشکل فلسطین وظیفه کشورهای اسلامی است. مجلس سنای پاکستان تمامی روسای مجالس کشورهای مختلف را درجریان خشونت درحال انجام علیه مردم فلسطین قرار داده است.

رئیس مجلس سنا در ادامه اظهاراتش، گفت: پاکستان به روابط دوجانبه خود با عمان به دید ارزش می نگرد و این روابط با گذشت زمان مستحکم تر شده اند. ظرفیت بالایی برای افزایش همکاری های اقتصادی و تجاری میان دو کشور وجود دارد. همکاری بی نظیر پاکستان و عمان در سطح بین الملل، تجلی اعتماد دو کشور به یکدیگر است .

صادق سنجرانی در ادامه با تاکید بر تبادل هیئت های دوطرفه پارلمانی و تجاری، آن را عامل رشد اقتصاد دوطرف عنوان کرد و افزود: صلح در منطقه باعث تعبیر شدن آرزوی توسعه خواهد بود و گسترش صلح در منطقه فرصت های جدیدی را برای همکاری های اقتصادی باز خواهد کرد.

وی ادامه داد که سلطان قابوس همواره به بلوچ ها اهمیت می داد و مردم بلوچستان وی را بسیار دوست داشتند.

سفیر عمان با بیان اینکه فرصت های زیاد سرمایه گذاری در پاکستان وجود دارند، گفت: ضروری است تا از این فرصت ها استفاده شود.

ارسال نظر

 
1