خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به عناصر وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان در هرنایی
کد خبر :124236096

11:58 1402/01/19


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, هرنائی,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به عناصر وابسته به ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان در هرنایی را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به عناصر وابسته به ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان در هرنایی را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما عوامل انتقال آذوقه به ارتش پاکستان را در دو حمله جداگانه هدف قرار دادند که در نتیجه آن یکی از این عناصر کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی در تشریح جزئیات حملات صورت گرفته خاطرنشان کرد: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ صبح امروز عوامل مرمت پست ایست و بازرسی ارتش اشغالگر پاکستان در منطقه کهوست از توابع شاهرگ را در حین عزیمت به محل ایست و بازرسی به وسیله بمب هدف قرار دادند. یکی از افراد که در حال پاک‌سازی جاده برای عبور خودرو بود در اثر انفجار بمب مذکور در دم به هلاکت رسید و دو تن از سرنشینان خودروی آنان نیز دچار جراحت شدند.

جیئند بلوچ تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین به منظور به دام انداختن عوامل مذکور یک مین در مسیر آنان کار گذاشتند که در نتیجه انفجار آن دو تن دیگر نیز دچار جراحات شدید شدند.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد، تا زمان دستیابی به آزادی سرزمینمان، حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستانی و شرکای آنان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1