خبر فوری

 
 
دیدار درک شولت مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا با بلاول بوتو زرداری
کد خبر :123974342

10:14 1401/11/14


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و آمریکا, درک شولت, سیل زدگان, مشاور ارشد سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا, واشنگتن, وزارت خارجه آمریکا, وزیر امور خارجه پاکستان,

درک شولت مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته با حضور در سفارت پاکستان در واشنگتن با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| درک شولت مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته با حضور در سفارت پاکستان در واشنگتن با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و واشنگتن و موضوعات مهم سیاسی و امنیتی منطقه‌ای و جاهانی به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم ارتقای همکاری‌ها و تعمیق مناسبات میان دو کشور تأکید کردند.

 درک شولت در این دیدار مراتب تأسف و تأثر عمیق خود در خصوص خسارات جانی و مالی حادثه تروریستی پیشاور را ابراز داشت و گفت: آمریکا در جنگ علیه تروریسم در کنار پاکستان حضور دارد.

مقامات دو کشور همچنین در خصوص ثبات اقتصادی پاکستان و پیشرفت‌های صورت گرفته در روند امدادرسانی به سیل زدگان نیز بحث و گفتگو نمودند.

ارسال نظر

 
1