خبر فوری

 
زخمی شدن چهار نیروی پلیس در اثر انفجار بمب در نزدیکی خودروی پلیس در ایالت خیبر پختون خوا پاکستان
کد خبر :1236355998

10:02 1401/12/08


برچسب ها : انفجار بمب کنار جاده ای, انفجار خودروی بمب گذاری شده, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, لکی مروت,

در اثر انفجار بمب در نزدیکی خودروی نیروهای پلیس در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا پاکستان چهار نیروی پلیس زخمی شدند.


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار بمب در نزدیکی خودروی نیروهای پلیس در شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا پاکستان چهار نیروی پلیس زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، روز گذشته یک انفجار مهیب در نزدیکی خودروی پلیس در منطقه سعید خیل شهرستان لکی مروت واقع در ایالت خیبر پختون خوا به وقوع پیوست که در نتیجه آن چهار نیروی پلیس دچار جراحت شدند.

طبق گفته مقامات پلیس، یک خودروی پلیس به سرپرستی رزاق خان رئیس مرکز پلیس در حال گشت زنی در نزدیکی قبرستان واقع در منطقه سعید خیل بودند که توسط بمب کنار جاده ای که توسط عناصر ناشناس کار گذاشته شده بود هدف قرار گرفتند.

مقامات پلیس افزودند: در این حمله رزاق خان رئیس مرکز پلیس به همراه سه نیروی پلیس دیگر به نام های عبدالحمید، رفیق خان و امدادالله دچار جراحت شدند که بلافاصله به بیمارستان دولتی منتقل شدند، یکی از مجروحان به نام عبدالحمید به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان بنون انتاقل یافت.

به گفته مقامات پلیس در این حمله خسارت شدیدی به خودروی پلیس وارد آمد، نیروهای کمکی پلیس بلافاصله با حضور در محل حادثه عملیات جستجو برای شناسایی عاملان این اقدام تروریستی را اغاز کردند.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1