خبر فوری

 
 
حمله شبه نظامیان بلوچ علیه نیروهای پاکستانی در مناطق آواران و زامران
کد خبر :1234324023

09:35 1403/03/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, زامران, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان آواران, گروه های مسلح بلوچ,

اطلاعات واصله از منابع آگاه حاکی از حمله شبه نظامیان ناشناس به مواضع نیروهای پاکستانی در دو منطقه آواران و زامران ایالت بلوچستان حکایت دارد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| اطلاعات واصله از منابع آگاه حاکی از حمله شبه نظامیان ناشناس به مواضع نیروهای پاکستانی در دو منطقه آواران و زامران ایالت بلوچستان حکایت دارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شبه نظامیان ناشناس روز گذشته طی عملیاتی نیروهای مستقر در پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه آرچنان از توابع شهرستان زامران را هدف حمله قرار دادند که خسارات مالی و جانی احتمالی را برای ارتش پاکستان به همراه داشت.

شبه نظامیان همچنین در یک عملیات دیگر اردوگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه نوندره شهرستان آواران را از چند جانب مورد حمله قرار دادند.

در این حمله گسترده تا چندین ساعت صدای تیراندازی و انفجار از محل اردوگاه ارتش پاکستان شنیده می شد.

به گفته منابع آگاه، شبه نظامیان در جریان این حمله اردوگاه ارتش را از 4 جانب تحت محاصره قرار داده و نیروهای پاکستانی را هدف قرار دادند.

این حمله احتمالا تلفات جانی قابل توجهی را برای نیروهای پاکستانی به همراه داشته است، با این حال مقامات رسمی پاکستان تاکنون هیچگونه اظهار نظری در این خصوص نداشته اند.

لازم به ذکر شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ از چندین سال گذشته در حال مبارزه با نیروهای پاکستانی در سطح ایالت بلوچستان هستند و همواره نیروهای پاکستانی را هدف حملات مسلحانه خود قرار می دهند، اما تاکنون هیچ کدام از این گروه ها مسئولیت حملات مذکور را بر عهده نگرفته اند.

ارسال نظر

 
1