خبر فوری

 
 
دستگیری دو عضو تحریک طالبان پاکستان در عملیات دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب
کد خبر :1232386874

12:10 1401/11/25


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, دیره غازی خان, نیروهای مبارزه با تروریسم,

طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب در شهرستان دیره غازی خان دو عضو تحریک طالبان پاکستان شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب در شهرستان دیره غازی خان دو عضو تحریک طالبان پاکستان شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس جزئیات اعلام شده، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب روز گذشته عملیاتی را در شهرستان دیره غازی خان آغاز نموده و موفق شدند دو تن از اعضای وابسته به گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان را شناسایی و بازداشت کنند.

اسامی تروریست‌های دستگیر شده سبحان الله الیاس و مسعود الرحمان اعلام شده است، از این تروریست‌ها نارنجک دستی، مواد منفجره، فیوز ایمنی، چاشنی انفجار، بلبرینگ و دیگر وسایل ساخت بمب کشف و ضبط گردید.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، این تروریست‌ها قصد انجام عملیات خرابکارانه در ایالت پنجاب را داشتند که با اقدام به هنگام نیروهای امنیتی نافرجام ماند.

تروریست‌های دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور انجام بازجویی به محل ناشناس منتقل شده‌اند.

ارسال نظر

 
1