خبر فوری

 
اعلام آمادگی چین برای میانجیگری میان تهران و اسلام آباد با هدف کاهش تنش‌های دوجانبه
کد خبر :123190379

13:48 1402/10/28


برچسب ها : پاکستان و ایران و چین, پاکستان و چین, پکن, جیش الظلم, حمله پهپادی, حمله موشکی, سخنگوی وزارت امور خارجه چین, گروه تروریستی جیش العدل (جیش الظلم), مرز ایران و پاکستان, میانجیگری,

هم‌زمان با آغاز واکنش‌ها به حمله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مخفیگاه گروه تروریستی جیش الظلم واقع در خاک پاکستان، وزارت امور خارجه چین برای میانجیگری میان طرفین با هدف کاهش تنش‌های دوجانبه اعلام آمادگی نشان داد.


پکن: به گزارش راز نیوز| هم‌زمان با آغاز واکنش‌ها به حمله سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مخفیگاه گروه تروریستی جیش الظلم واقع در خاک پاکستان، وزارت امور خارجه چین برای میانجیگری میان طرفین با هدف کاهش تنش‌های دوجانبه اعلام آمادگی نشان داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مائو نینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشست مطبوعاتی خود در واکنش به حمله موشکی و پهپادی ایران به مواضع گروهک تروریستی جیش الظلم در خاک پاکستان از طرفین خواست خویشتن‌داری خود در این زمینه را حفظ کنند.

وی همچنین خودداری از اقداماتی که به تشدید تنش‌ها میان دو کشور منجر شود را خواستار شد و گفت: دو کشور باید با هدف ایجاد صلح و ثبات در منطقه با یکدیگر همکاری کنند.

وی تصریح کرد: چین آماده ایفای نقش مؤثر برای کاهش تنش‌های دوجانبه میان پاکستان و ایران است.

ارسال نظر

 
1