خبر فوری

 
ربوده شدن یک شهروند شیعه مقیم لندن توسط نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1231010841

16:30 1402/01/17


برچسب ها : آی اس آی, اسلام آباد, افراد ربوده شده شیعه, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعه, شیعیان پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

یک شهروند پاکستانی شیعه مقیم لندن به اتهام انتقاد از افسران سازمان‌های اطلاعاتی پاکستان توسط مأموران امنیتی این کشور ربوده شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| یک شهروند پاکستانی شیعه مقیم لندن به اتهام انتقاد از افسران سازمان‌های اطلاعاتی پاکستان توسط مأموران امنیتی این کشور ربوده شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید واصف تقی کاظمی شهروند پاکستانی-انگلیسی مقیم لندن که در ایام تعطیلات به منظور دیدار با اقوام و بستگان خود به پاکستان رفته بود، سوم فروردین ماه سال جاری توسط مأموران سرویس‌های اطلاعاتی این کشور دستگیر شد و علی رغم گذشت نزدیک به دو هفته تاکنون هیچ اطلاعاتی از وضعیت وی در دست نیست.

به گفته برادر واصف کاظمی، وی در تاریخ 22 مارس(2 فروردین ماه) به منزل پسر عموی خود در اسلام آباد رفت و روز بعد مأموران سرویس‌های اطلاعاتی با مراجعه به منزل محل اقامت واصف خواستار دیدار با وی شدند.

وی افزود: مأموران سرویس‌های اطلاعاتی پس از آن واصف را دستگیر و با خود به همراه بردند.

گفتنی است سید واصف تقی کاظمی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر افسران سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) را به دلیل مداخله در روند انتخابات و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات مورد انتقاد قرار داده بود.

ارسال نظر

 
1