خبر فوری

 
پاکستان خطاب به مودی: باید به فکر کارزار تروریسم سازمان یافته خود باشد
کد خبر :1230945155

10:25 1403/05/06


برچسب ها : اسلام آباد, بیانیه, پاکستان و هند, دهلی نو, نارندرا مودی, نخست وزیر هند, وزارت امور خارجه پاکستان,

پاکستان اظهارات تهاجمی نخست وزیر هند را که طی مراسمی در کارگیل ایراد کرده است را رد کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان اظهارات تهاجمی نخست وزیر هند را که طی مراسمی در کارگیل ایراد کرده است را رد کرده و گفت: هند در عوض بلند کردن انگشت اتهام به سمت دیگران، باید به کارزار ترور، خرابکاری و تروریسم سازمان یافته خود در دیگر کشور ها، فکر کند.

سنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز جمعه در پاسخ به سخنان تهاجمی نارندرا مودی نخست وزیر هند، گفت: جنگ طلبی، صلح منطقه را تضعیف می کند و کاملا بر خلاف حل مناقشات طولانی مدت بین پاکستان و هند، به ویژه مسئله اصلی جامو و کشمیر، است. لفاظی رهبران هند نمی تواند توجه بین الملل را از رویکرد سنگین هند برای سرکوب مبارزه عادلانه مردم کشمیر برای تحقق حقوق و آزادی های اساسی خود، به ویژه حق مسلم آنها برای تعیین سرنوشت، منحرف کند.

با این وجود که پاکستان آماده مقابله با اقدامات تهاجمی هند است، اما همچنان به ارتقای صلح و ثبات در منطقه نیز متعهد می باشد.

گفتنی است نارندرا مودی نخست وزیر هند روز جمعه طی سخنانی گفته است که پاکستان از تاریخ درس عبرت نگرفته و هر زمان که دست به اقدامات بدی زده، با شکست مواجه شده است. او گفت که پاکستان در تلاش است تا از طریق ترور و جنگ نیابتی مرتبط باقی بماند، اما هر زمان که حادثه ناگواری انجام داده، با شکست مواجه شده است.

مودی در ادامه اظهار کرد: "امروز، من از جایی صحبت می کنم که استادان ترور می توانند مستقیما صدای من را بشنوند. می خواهم به حامیان تروریسم بگویم که طرح های پلید آنها هرگز موفق نخواهد شد."

 

ارسال نظر

 
1