خبر فوری

 
 
ربوده شدن 5 شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از کراچی و تربت
کد خبر :1229566280

13:06 1402/01/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهر تربت, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کراچی,

طی عملیات مختلف نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ایالت‌های سند و بلوچستان پنج شهروند بلوچ دستگیر و ناپدید شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| طی عملیات مختلف نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ایالت‌های سند و بلوچستان پنج شهروند بلوچ دستگیر و ناپدید شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته طی عملیاتی با یورش به منطقه آبسر شهر تربت دو جوان بلوچ به نام‌های احمد نذیر و شعیب لیاقت را بازداشت و به همراه خود بردند.

به گفته شاهدان عینی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جریان این عملیات هر دو جوان بلوچ را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس آنان را با خود به همراه بردند.

پیش از این نیروهای ارتش پاکستان یک شهروند دیگر بلوچ به نام طاهر فرزند عزیز را نیز از منطقه آبسر شهر تربت دستگیر و ناپدید کردند.

علاوه بر این اطلاعات واصله از منطقه بلوچ نشین لیاری شهر کراچی حاکی از ربوده شدن سه شهروند بلوچ به نام‌های بابا مراد، وارث و آصف حکایت دارد.

به گفته منابع آگاه، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان با یورش به منزلی در محله سرگوات کلری منطقه ملیر کراچی یک شهروند بلوچ به نام بابا مراد را دستگیر کردند، نیروهای امنیتی در این عملیات زنان و کودکان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

نیروهای امنیتی پاکستان همچنین با یورش به هتل میرویت در منطقه ملیر نیز دو جوان بلوچ به نام‌های آصف و وارث را دستگیر و به محل ناشناس منتقل کردند.

به گفته منابع تمامی این سه شهروند بلوچ نگهبان امنیتی در هتل میرویت هستند.

ارسال نظر

 
1