خبر فوری

 
 
هلاکت یک تروریست سرشناس در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1229304935

11:54 1403/01/25


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, تروریست تحت تعقیب, درگیری مسلحانه, شهرستان بونیر, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان بونیر ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست سرشناس به هلاکت رسید و 2 نظامی پاکستانی نیز جان باختند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در شهرستان بونیر ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست سرشناس به هلاکت رسید و 2 نظامی پاکستانی نیز جان باختند.

طبق اعلام اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی در یک عملیات مبتنی بر اطلاعات محرمانه در شهرستان بونیر وارد درگیری با عناصر تروریستی شدند.

در نتیجه این درگیری یکی از تروریست‌های سرشناس و تحت تعقیب نهادهای امنیتی به نام سلیم ملقب به ربانی به هلاکت رسید و 2 تروریست دیگر نیز مجروح شدند.

همچنین در اثر تیراندازی عناصر تروریستی 2 تن از نظامیان پاکستانی شامل نایب سرجوخه حسیب جاوید و گروهبان یکم مدثر محمود جان باختند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، تروریست کشته شده در عملیات های مختلف تروریستی علیه نیروهای امنیتی، باج‌گیری و ترور هدفمند شهروندان غیر نظامی نقش داشت و مبلغ 5 میلیون روپیه به عنوان پاداش برای دستگیری و یا قتل وی تعیین شده بود.

ارسال نظر

 
1