خبر فوری

 
ناپدید شدن مجدد جوان بلوچ به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در قلات
کد خبر :1220363077

10:58 1402/06/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان قلات, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

یک جوان بلوچ مجدداً به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از شهرستان قلات ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یک جوان بلوچ مجدداً به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان از شهرستان قلات ایالت بلوچستان دستگیر و ناپدید شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی طی عملیاتی شبانه یک جوان بلوچ به نام اعجاز فرزند میر احمد را دستگیر و به محل ناشناس منتقل کردند.

به گفته منابع محلی، نیروهای ارتش پاکستان در جریان این عملیات افراد حاضر در خانه را مورد ضرب و شتم قرار داده و با بستن چشمان تمام افراد حاضر آنان را در یک اتاق محصور نموده و جوان مذکور بلوچ را با خود به همراه بردند.

سعید احمد برادر فرد ربوده شده بلوچ در این خصوص خبر داد: تعداد گسترده‌ای از نیروهای امنیتی ارتش پاکستان حوالی ساعت 2 شب گذشته محله ما منگچر را محاصره نموده و با یورش به خانه ما برادرم را دستگیر و به همراه خود بردند.

وی با درج شکایت در مرکز پلیس اعلام داشت: برادر من پیش از این نیز توسط نیروهای امنیتی پاکستان به صورت اجباری ناپدید شده و اکنون برای دومین مرتبه به دست نیروهای امنیتی ربوده شده است.

ارسال نظر

 
1