خبر فوری

 
دیدار سفیر آلمان در اسلام آباد با دکتر شمشاد اختر وزیر دارایی پاکستان
کد خبر :1220167405

10:30 1402/09/23


برچسب ها : آلفرد گراناز, آلفرد گراناس, اسلام آباد, اقتصاد پاکستان, پاکستان و آلمان, دولت فدرال پاکستان, دولت موقت, روابط اقتصادی, سفیر آلمان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

سفیر آلمان در اسلام آباد و وزیر دارایی و درآمدهای فدرال پاکستان در دیدار روز چهارشنبه خود در خصوص ابعاد مختلف سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر آلمان در اسلام آباد و وزیر دارایی و درآمدهای فدرال پاکستان در دیدار روز چهارشنبه خود در خصوص ابعاد مختلف سطح همکاری‌های تجاری و اقتصادی دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آلفرد گراناس سفیر آلمان در اسلام‌آباد روز گذشته با سرکار خانم دکتر شمشاد اختر وزیر دارایی و درآمدهای فدرال پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

وزیر دارایی پاکستان در این دیدار با تأکید بر اهمیت مناسبات تجاری و اقتصادی میان اسلام آباد و برلین، سفیر آلمان را از اقدامات اصلاحی دولت موقت پاکستان در بخش اقتصادی با هدف ایجاد ثبات در اقتصاد کشور آگاه ساخت.

وی ابراز داشت: دولت اخیراً نخستین برنامه بازرسی صندوق بین‌المللی پول را با موفقیت گذرانده است، کسری حساب جاری و مالی کاهش یافته است.

وی همچنین گزارشی از اصلاحات کلیدی انجام شده توسط دولت موقت از جمله خصوصی سازی شرکت‌های دولتی، سیستم مبادلات ارزی و اصلاحات در ساختار هیئت فدرال درآمد(FBR) را به سفیر آلمان ارائه داد.

سرکار خانم شمشاد اختر خاطرنشان کرد: دولت موقت در تلاش است تا یک اقتصاد مستحکم را به دولت آینده تحویل دهد تا دولت آتی بتواند سیاست‌های اقتصادی را در جهت منافع مردمی ادامه دهد.

در ادامه این دیدار آلفرد گراناس سفیر آلمان در اسلام‌آباد از پیشنهاد وزیر خزانه داری پاکستان برای همکاری و حمایت در جهت تقویت مناسبات دوجانبه میان پاکستان و آلمان تقدیر نمود.

وی همچنین با تأیید برنامه اصلاحی دولت پاکستان، نسبت به همکاری همه جانبه با پاکستان برای دستیابی به استحکام مالی اطمینان بخشی نمود.

ارسال نظر

 
1