خبر فوری

 
مقابله ارتش آزادی بخش بلوچ با پیشروی نیروهای پاکستانی در بولان
کد خبر :1217284879

12:09 1402/12/05


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ, شهرستان بولان, عملیات ارتش پاکستان, عملیات نظامی, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای از مقابله با پیشروی نیروهای پاکستانی در شهرستان بولان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ طی بیانیه‌ای از مقابله با پیشروی نیروهای پاکستانی در شهرستان بولان خبر داد.

آزاد بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: روز گذشته هزاران نفر از نیروهای پیاده ارتش پاکستان عملیات نظامی گسترده در منطقه را کلید زده و اقدام به پیشروی در نقاط مختلف بولان نمودند که تاکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: ارتش پاکستان علاوه بر دارا بودن تعداد وسیعی از کامیون‌ها و تجهیزات نظامی از پشتیبانی هوایی نیز برخوردار است.

وی تصریح کرد: فدائیان بی ال ای حوالی ساعت 5 شامگاه روز گذشته ارتش پاکستان را در زامری واقع در منطقه سجاول شهرستان بولان مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن 3 نفر از نیروهای ارتش اشغالگر کشته شده و 5 تن دیگر نیز مجروح شدند.

آزاد بلوچ عنوان داشت: در جریان این حمله نیروهای نظامی ارتش پاکستان با ترک یاران کشته شده و مجروح خود به سمت مناطق کوهستانی گریختند و اجساد کشته شدگان و نیز مجروحان بعد از ساعت 18:00 به وسیله بالگرد از منطقه زامری خارج گردید.

 

ارسال نظر

 
1