خبر فوری

 
وزیر دارایی پاکستان با دستیار وزیر خزانه داری آمریکا دیدار کرد
کد خبر :1216627361

14:51 1403/08/02


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان و آمریکا, پاکستان و بانک جهانی, پاکستان و صندوق بین المللی پول, روابط دوجانبه, صندوق بین المللی پول, محمد اورنگزیب, همکاری دوجانبه, واشنگتن, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

وزیر دارایی پاکستان در حاشیه نشست سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول با دستیار وزیر خزانه داری آمریکا در امور مالی و توسعه بین المللی دیدار و گفتگو کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز | محمد اورنگزیب وزیر دارایی پاکستان در جریان سفر خود به واشنگتن در حاشیه نشست سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول با برنت نیمن دستیار وزیر خزانه داری آمریکا در امور مالی و توسعه بین المللی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست موضوعات مورد علاقه دوجانبه، گسترش همکاری و روابط میان پاکستان و آمریکا به ویژه در حوزه سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

محمد اورنگزیب، دستیار وزیر خزانه داری آمریکا را در جریان اقدامات برای گسترش پایه مالیاتی و برنامه هایی برای هماهنگ کردن سیستم مالیات بر درآمد کشاورزی استانی (AIT) با نرخ مالیات بر درآمد شخصی و شرکتی فدرال قرار داد.

وی همچنین در مورد یارانه ها و اصلاحات در بخش انرژی، تجدید ساختار شرکت های دولتی (SOE) و اجرای موثر پروژه مدیریت سرمایه گذاری عمومی اقلیم و پاسخگویی (C-PIMA) توضیحاتی ارائه کرد.

وزیر دارایی پاکستان گفت: هدف از همه این اصلاحات تقویت اقتصاد پاکستان و افزایش سرعت توسعه اقتصادی می باشد و اقدامات برای مبارزه با اثرات تغییرات اقلیمی نیز بخشی از این استراتژی است.

در پایان این نشست، محمد اورنگزیب از حمایت ایالات متحده در دریافت تسهیلات تمدید شده توسط صندوق بین المللی پول برای پاکستان تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

 
1