خبر فوری

 
ژنرال عاصم منیر: به کار بر روی خوداتکایی و آخرین فناوری برای تضمین و تقویت دفاع از پاکستان ادامه می دهیم
کد خبر :1214495251

11:29 1402/10/27


برچسب ها : ارتش پاکستان, اسلام آباد, بازدید, پاکستان, تولیدات دفاعی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, سپهبد عاصم منیر, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده ستاد ارتش پاکستان,

ژنرال عاصم منیر فرمانده ستاد ارتش پاکستان طی بازدید از کارخانه مهمات سازی POF واه، گفت: ما به کار بر روی خوداتکایی و آخرین فناوری برای تضمین و تقویت دفاع از پاکستان ادامه خواهیم داد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| ژنرال عاصم منیر فرمانده ستاد ارتش پاکستان روز سه شنبه 26 دی طی بازدید از کارخانه مهمات سازی POF واه در دیدار با اعضای آن اظهار داشت که ما به کار بر روی خوداتکایی و آخرین فناوری برای تضمین و تقویت دفاع از پاکستان ادامه خواهیم داد.

وی ضمن خطاب به افسران و کارکنان POF از کمک آنها به امنیت و اقتصاد کشور با تبدیل POF به صنعت دفاعی اصلی پاکستان قدردانی کرد و افزود: مسیر رشد ملی توسط صنایع ملی چون پی او اف واه تعیین می شود.  

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان ISPR، فرمانده ارتش در این بازدید در جریان توانایی تولیدات پی او اف، توانایی صادرات و همکاری این کارخانه برای برطرف کردن نیازهای نیروهای مسلح پاکستان، قرار گرفت.

ژنرال عاصم منیر طیف وسیعی از محصولات POF از جمله سلاح ها و مهمات جدید طراحی و تولید شده بومی را تحت آزمایش، مشاهده و بررسی کرد.

 

ارسال نظر

 
1