خبر فوری

 
تداوم ترور زنجیره ای نیروهای امنیتی در ایالت خیبر پختون خوا پاکستان
کد خبر :1214362943

14:15 1403/04/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, ایالت خیبر پختون خوا, بنون, پلیس خیبر پختون خوا, تروریست های ناشناس, شهرستان تانک, شهرستان خیبر, عناصر تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

در پی تیراندازی عناصر تروریستی ناشناس در شهرستان های خیبر و بنون ایالت خیبر پختون خوا 3 نیروی نظامی پاکستان کشته شدند، همچنین جسد متعلق به 2 نظامی ربوده شده از شهرستان تانک نیز روز گذشته کشف شده است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| همزمان با گسترش تروریسم و افزایش فعالیت های تروریستی در ایالت خیبر پختون خوا پاکستان هر روزه شاهد ترور هدفمند نیروهای امنیتی این کشور در عملیات مختلف عناصر تروریستی هستیم.

طبق جزئیات منتشر شده، در پی تیراندازی عناصر تروریستی ناشناس در شهرستان های خیبر و بنون ایالت خیبر پختون خوا 3 نیروی نظامی پاکستان کشته شدند، همچنین جسد متعلق به 2 نظامی ربوده شده از شهرستان تانک نیز روز گذشته کشف شده است.

به گفته سلیم عباس رئیس پلیس شهرستان آژانس خیبر، تروریست های ناشناس روز گذشته طی عملیاتی در منطقه شلوبر واقع در بخش باره شهرستان خیبر یک افسر پلیس به نام اسرار احمد آفریدی را هدف تیراندازی قرار داده و به ضرب گلوله به قتل رساندند.

مهاجمان تروریست بلافاصله پس از این حمله از منطقه متواری شدند و تلاش های نیروهای امنیتی برای شناسایی و جستجوی این عناصر آغاز شده است.

همچنین در اثر تیراندازی عناصر تروریستی ناشناس در منطقه جانی خیل شهرستان بنون نیز 2 تن از نیروهای سپاه مرزی به نام های سلیمان و اختر علی کشته شدند.

به گفته پلیس این افراد برای مرخصی به خانه خود آمده بودند که هدف تیراندازی عناصر ناشناس قرار گرفتند.

علاوه بر این اطلاعات واصله از شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا نیز حکایت از آن دارد که جسد مثله شده 2 نیروی امنیتی که دو روز قبل توسط عناصر ناشناس ربوده شده بودند در حوالی منطقه کری حیدر شهرستان تانک یافت شده است.

منابع محلی خبر دادند جسد این افراد در حالی یافت شده است که سر از تنشان جدا شده بود.

لازم به ذکر است یکی از این افراد به نام انعام الله افسر نیروی سپاه مرزی بود که برای گذراندن ایام مرخصی به منطقه خود آمده بود، همچنین یک فرد دیگر به نام نصیب الله نیز افسر پلیس بود که در حین انجام ماموریت ربوده شد.

ارسال نظر

 
1