خبر فوری

 
تأکید نخست وزیر پاکستان بر عزم دولت برای تداوم تلاش‌های اصلاحی در جهت ثبات اقتصادی کشور
کد خبر :1213313716

10:01 1402/08/25


برچسب ها : اسلام آباد, اقتصاد پاکستان, انوار الحق کاکر, پاکستان و صندوق بین المللی پول, دولت فدرال پاکستان, دولت موقت, صندوق بین المللی پول, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت عالی رتبه صندوق بین‌المللی پول بر عزم دولت برای تداوم تلاش‌های اصلاحی توافق شده با صندوق بین‌المللی پول در جهت دستیابی به ثبات اقتصادی تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت عالی رتبه صندوق بین‌المللی پول بر عزم دولت برای تداوم تلاش‌های اصلاحی توافق شده با صندوق بین‌المللی پول در جهت دستیابی به ثبات اقتصادی تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت عالی رتبه صندوق بین‌المللی پول به سرپرستی ناتن پورتر رئیس هیئت صندوق و استر پرز نماینده مقیم صندوق بین‌المللی پول در پاکستان روز چهارشنبه با انوار الحق کاکر نخست وزیر دولت موقت پاکستان دیدار و وی را از وضعیت مذاکرات سطح فنی با تیم دولتی تحت اولین بررسی توافقنامه آماده به کار آگاه ساخت.

ناتن پورتر رئیس هیئت صندوق بین‌المللی پول در این دیدار از تلاش‌های دولت پاکستان برای دستیابی به اهداف 3 ماهه برنامه صندوق بین‌المللی پول تمجید نمود و گفت: در نتیجه این تلاش‌ها گفتگوهای سطح فنی نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

وی افزود: در این گفتگوها ابعاد مختلف توافقنامه آماده به کار از سوی طرفین به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین از نقش وزیر دارایی و رئیس بانک مرکزی پاکستان و تیم‌های همراه آنان در گفتگوهای سطح فنی تمجید کرد.

در ادامه این دیدار نخست وزیر دولت موقت پاکستان نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از تیم صندوق بین‌المللی پول در همکاری با پاکستان از تلاش‌های وزیر دارایی و درآمدهای فدرال و نیز رئیس بانک مرکزی پاکستان در پیشبرد مذاکرات تمجید نمود.

نخست وزیر پاکستان بر عزم و تعهد متداوم دولت برای ادامه تلاش‌های اصلاحاتی توافق شده با صندوق بین‌المللی پول در جهت ایجاد ثبات در اقتصاد کشور تأکید کرد.

در این دیدار سرکار خانم شمشاد اختر وزیر دارایی و درآمدهای فدرال، جمیل احمد رئیس بانک مرکزی پاکستان، ملک امجد زبیر توانه رئیس هیئت فدرال درآمد پاکستان و دیگر مقامات عالی رتبه دولتی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1