خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در گومازی
کد خبر :1213185728

10:21 1402/07/25


برچسب ها : آر پی جی, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه گومازی بخش تمپ شهرستان کیچ را هدف حمله قرار داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه گومازی بخش تمپ شهرستان کیچ را هدف حمله قرار داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای از حمله به پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه گومازی شهرستان کیچ خبر داد و افزود: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 8 شامگاه یکشنبه پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه گومازی بخش تمپ را به وسیله آرپی‌جی هدف قرار دادند.

وی گفت: راکت‌های آرپی‌جی شلیک شده به داخل پاسگاه ارتش پاکستان اصابت نمود که خسارات مالی و جانی برای دشمن به همراه داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به استقرار این پاسگاه در داخل منطقه مسکونی، فدائیان بلوچ ما شدت این حمله را بسیار کاهش دادند تا از هرگونه خسارت مالی و جانی به مردم پیشگیری گردد، این پاسگاه به منظور استفاده از منطقه مسکونی به عنوان سپر انسانی در این منطقه تأسیس شده است تا ارتش پاکسان از حملات فدائیان بلوچ در امان بماند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان افزود: این مرکز ایست و بازرسی با تصرف خانه فدائی شهید جبهه آزادی بخش بلوچستان به نام جبار ملقب به سروان جهانگیر راه اندازی شده است، این مرکز ایست و بازرسی در فهرست اهداف اولویت دار ما قرار دارد و در آینده نیز حملات شدیدتری علیه این مرکز انجام خواهد شد.

وی گفت: ارتش پاکستان تحت سیاست مجازات دسته جمعی خود منازل فدائیان بلوچ و دیگر فعالان نهضت آزادی را هدف قرار داده و با به آتش کشیدن این خانه‌ها آنها را تبدیل به اردوگاه‌های نظامی و مراکز ایست و بازرسی می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1