خبر فوری

 
حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه ارتش پاکستان و عناصر وابسته به آن
کد خبر :1212986047

09:48 1403/07/12


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, انهدام دکل مخابراتی, بخش تمپ, تجزیه طلب, جدایی طلب, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, منابع معدنی, کوهلو,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های مبارز تجزیه طلب از انجام 4 حمله مختلف علیه ارتش پاکستان و عناصر وابسته به آن در مناطق تمپ و کوهلو خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان های مبارز تجزیه طلب از انجام 4 حمله مختلف علیه ارتش پاکستان و عناصر وابسته به آن در مناطق تمپ و کوهلو خبر داد.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) طی بیانیه ای در این رابطه اظهار داشت: مبارزان بی ال ای شب گذشته به صورت همزمان اردوگاه مرکزی و پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه تمپ رودبن را هدف حمله قرار دادند.

وی گفت: مبارزان ما در حمله به اردوگاه مرکزی ارتش اشغالگر پاکستانی از راکت و دیگر سلاح های جدید بهره بردند، در اثر اصابت راکت های شلیک شده به پست های نگهبانی و محوطه داخلی این اردوگاه 2 نظامی دشمن در دم کشته شده و دست کم 3 تن دیگر نیز مجروح شدند، همچنین ارتش دشمن متحمل خسارات مالی نیز شد.

سخنگوی بی ال ای افزود: همزمان یک گروه دیگر از مبارزان بلوچ ما پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در جاده شاهاپ در رودبن را نیز با استفاده از اسلحه نارنجک انداز و دیگر سلاح های سنگین نشانه گرفتند که منجر به جراحت دست کم 2 نظامی دشمن گردید.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین مورخه 25 سپتامبر یک خودروی حامل املاح معدنی را در منطقه چمالنگ کوهلو هدف حمله بمب کنار جاده ای قرار دادند که خسارات شدیدی به این خودرو وارد گردید.

جیئند بلوچ تصریح کرد: ما به تمامی افراد شریک در غارت منابع ملی بلوچ از منطقه چمالنگ و حومه تحت سرپرستی ارتش اشغالگر پاکستانی هشدار می دهیم که ارتش آزادی بخش بلوچ اجازه چنین کاری را نخواهد داد و حملات ما در آینده بیش از پیش تشدید خواهد شد.

وی گفت: مبارزان بی ال ای علاوه بر این در یک عملیات دیگر در مورخه 18 سپتامبر(28 شهریور) دکل مخابراتی بالا دهاکه واقع در میان مناطق کوهلو و بارکان را نشانه گرفتند.

وی در پایان اضافه نمود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حملات را بر عهده می گیرد و بر عزم خود مبنی بر تداوم مبارزات تا زمان آزادی سرزمین بلوچ تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1