خبر فوری

 
حمله بی ال اف به کلانتری پلیس در منطقه هوشاب بلوچستان پاکستان
کد خبر :1203588204

09:52 1403/04/07


برچسب ها : ایالت بلوچستان, پلیس ایالت بلوچستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, مرکز پلیس, هوشاپ, کلانتری,

جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی با یورش به کلانتری پلیس در منطقه هوشاب ایالت بلوچستان تمامی تسلیحات و مهمات موجود در این کلانتری را به غنیمت گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی با یورش به کلانتری پلیس در منطقه هوشاب ایالت بلوچستان تمامی تسلیحات و مهمات موجود در این کلانتری را به غنیمت گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در بیانیه ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 11 شنبه شب مورخه 22 ژوئن(2 تیر) به یک کلانتری واقع در منطقه هوشاب از توابع شهرستان کیچ یورش برده و ضمن بازداشت تمامی نیروهای مستقر در این کلانتری تمامی تسلیحات موجود را ضبط نمودند.

فهرست سلاح های ضبط شده به این شرح است: 8 قبضه اسلحه کلاشینکف، 5 قبضه اسلحه ژ3، 15 تیغه خشاب اسلحه کلاشینکف، 12 تیغه خشاب ژ3، 8 عدد چاقو.

سخنگوی بی ال اف تصریح کرد: نیروهای کلانتری مذکور با همکاری ارتش با دریافت باج از مردم عادی و صاحبان مشاغل خرد و دیگر اقدامات خود به مردم بلوچ توهین می کنند، این کلانتری به عنوان پاتوق اعضای جوخه های مرگ تحت حمایت ارتش اشغالگر نیز مورد استفاده قرار می گرفت و علی رغم هشدارهای مکرر ما دست از اقدامات خود برنداشتند. فدائیان بلوچ ما نیروهای پلیس را به دلیل بلوچ بودن پس از تنبیه رها کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما به نیروهای لیویز و پلیس هشدار می دهیم که از همکاری با ارتش اشغالگر پاکستانی خودداری نمایند، چنانچه اقدامی از سوی آنها باعث رنجش خاطر مردم عادی گردد با آنها نیز همانند دشمن و دست نشانده دشمن برخورد خواهد شد.

وی افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و تمامی نیروهای دولتی که در همکاری با ارتش پاکستان در ظلم و جنایت علیه ملت بلوچ نقش دارند در تیررس اهداف ما قرار خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1